19 lutego 2015

Świat inspiruje. Linie


Byłam dziś na spacerze. Powolnym, niby zimowym, choć gdyby nie brak liści na drzewach, dałabym sobie wmówić, że to wczesna jesień, albo chociaż wiosna. I po raz kolejny zdałam sobie sprawę, jak wiele piękna jest dokoła. Bo Wy wiecie, że inspiracje czają się nie tylko na Pintereście, prawda?

Uwielbiam... graficzność. Linie: te proste, połamane i powyginane. Ale poduszki w czarno-białe trójkąty na Waszych blogach i pościel w szaro-żółte romby na Pintereście to zdecydowanie za mało, by nacieszyć... by nasycić oko.

Tworzycie? Malujecie? Projektujecie? Wyjdźcie jutro na zewnątrz i spójrzcie w górę. Zobaczcie linie stworzone przez pozbawione liści zimowe gałęzie. Na tle nieba są po prostu prze-pięk-ne! Widzicie, jak wiele cudownie geometrycznych kształtów czai się na świecie? Tych zrobionych ręką człowieka i tych zupełnie naturalnych? Uzupełniających się wzajemnie?

Patrzcie na świat... po prostu patrzcie. Na wsi, w mieście, w tramwaju, z słuchawkami na uszach i przez okno.

Gdybym umiała malować, stworzyłabym dziś coś pięknego... :-) Dobrze, że świat namalował piękno za mnie.





Czy ktoś na tym świecie jeszcze w ogóle... patrzy? Bo czasami czuję się jak dziecko, które wszystko widzi po raz pierwszy. Ale wiecie co? Nie zamieniłabym tego uczucia na ślepotę smutnej dorosłości... Nigdy.

5 komentarzy:

  1. Barbara Sienkiewicz20 lutego 2015 08:34

    Patrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. tak świat jest piękny! ciągle się zachwycam tą smutną i magiczną uliczką, gdy wracam wieczorem do domu. Na szczęście maluje i mogę chwycić malarsko różne rzeczy, ale to sprawia ,że zachwycam się pracami inncyh, ich wrazliwościa, tym ze ktos potrafi uchwycic to samo co ja w zupelnie inny sposob.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia Elena Trusq25 lutego 2015 14:12

    Linie, linie, linie widzę je wszędzie, szczególnie, gdy rysuję różne wnętrza czy budynki - wtedy widzę tylko linie! :)
    Świat inspiruje i to bardzo, trzeba się na niego otworzyć i nadziwić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi oczy otworzyła przeprowadzka do obcego kraju - zarówno ostatnie miesiące w Polsce gdzie dosłownie chłonęłam cale otoczenie i chciałam z niego jak najwięcej wyciągnąć, jak i nowy kraj, nowe widoki... Ostatnio zagłębiam tajniki fotografii aby moc to piękno zatrzymać w zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń

Nic nie motywuje i nie cieszy mnie tak, jak Twój komentarz <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...