29 marca 2015

Zmień czas na wiosnę



Od lat przy każdej zmianie czasu słychać te same dyskusje: że bez sensu, że to w niczym nie pomaga, że pogarsza samopoczucie... czyżby?

U mnie jest inaczej. Kocham czas letni. Moja wiosna nie zaczyna się razem z tą na niebie czy w kalendarzu. Moja wiosna zaczyna się zmianą czasu. Na zegarku i... w głowie.

Na wiosnę budzi się moja kreatywność. Coraz dłuższe dni, coraz więcej słońca - nic tak nie sprzyja otwartości na tworzenie.

Zmienia się mój wewnętrzny czas. Przestawiam swój zegarek. Mam ochotę wstawać wcześnie. A jeśli trzeba zarwać noc, to może być to nawet... przyjemne. Czas płynie inaczej, kołderka - choć kochana niezmiennie - może poczekać. Chciałoby się wejść na drzewo i patrzeć w niebo... Marzy mi się jezioro, marzą mi się gwiazdy, cisza i... burze.

Jestem zmotywowana do fajnych rzeczy. Dziś w nocy widziałam, jak z pierwszej pięćdziesiąt dziewięć robi się trzecia - na zakończenie kilkugodzinnej zabawy z nowym wyglądem bloga. Jak Wam się podoba?

Wiosną będzie na klejmotku więcej słów. Więcej opinii. Więcej mnie.

Zmiany, zmiany... kocham zmiany!

Przestawiliście swoje zegarki?

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem te dyskusje są bardziej widoczne przy zimowej zmianie, gdyż ta jest bardziej dokuczliwa i depresyjna. Krótszy dzień, szybciej robi się ciemno. W dodatku zima za pasem itp. Wiosenna, mimo że zabiera nam godzinę ze snu, w zamian daje nam lepsze nastawienie do życia. Więcej światła. Energię do działania. Motywację!
    A co do bloga już wyraziłam swoją opinię ;)
    pozdrawiam i cieszę się, że "wróciłaś" do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super! Disqusa mam już od jakiegoś czasu :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam młodsza to nienawidziłam tej "uciekającej" godziny, a teraz? Widzę tylko zalety zmiany czasu, zarówno w tę jak i w drugą stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie należę do osób, które lubią się wysypiać, ale przesunięcie godziny nieodłącznie kojarzy mi się z wiosną dlatego też z niecierpliwością na nie czekam :)
    Wiosna jest dla mnie czasem słońca, uśmiechu i ogromnym pokladem motywacji :)

    OdpowiedzUsuń

Nic nie motywuje i nie cieszy mnie tak, jak Twój komentarz <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...