21 września 2014

Zapowiedź: od października na klejmotku

Kilka nowości zaplanowanych tak, by nie popsuł ich po miesiącu brak systematyczności. Sprawdźcie, co dla Was przygotowuję!





Postanowiłam ruszyć od października z trzema cyklami tematycznymi. Brzmi to trochę tak, jakbym porywała się z motyką na słońce, ale bez obaw - post z każdego cyklu będę dodawać raz w miesiącu.





W każdy pierwszy poniedziałek miesiąca będę Was inspirować cyklem to jest fajne! Pierwszego postu z inspiracjami na miesiąc spodziewajcie się zatem 6 października. Uwaga! Masz pomysł na to, co mogłoby zainspirować innych w konkretnym miesiącu? Stworzyłaś coś lub znalazłaś w Sieci? Daj mi znać, może wykorzystam to w swoim zestawieniu!



Z kolei w każdą pierwszą środę miesiąca znajdziecie u mnie post nie do czytania, a do oglądania - przedstawię Wam migawki, czyli wybrane zdjęcia z poprzedniego miesiąca. Migawki z września będą więc na klejmotku już 1 października!







Pamiętacie mój post z ostatniego czwartku? Postanowiłam stworzyć cykl co ja pacze będący jego kontynuacją. W każdą trzecią sobotę miesiąca rezerwujcie czas na przeglądanie wspaniałych blogów, które Wam polecę. Za każdym razem pokażę Wam strony o innej tematyce. Kolejnego subiektywnego przeglądu blogów spodziewajcie się zatem 18 października.


Jeśli nie chcesz niczego przegapić, polub moją stronę na fejsbuku, gdzie zawsze informuję o najnowszych postach!


Którego cyklu jesteście najbardziej ciekawe? ;-)

8 komentarzy:

Nic nie motywuje i nie cieszy mnie tak, jak Twój komentarz <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...