18 sierpnia 2014

5 rzeczy, które zrobię w sierpniu

Do końca miesiąca zostały prawie dwa tygodnie, a to wystarczająco dużo czasu, by zrealizować kilka postanowień. Zmotywowało mnie do tego nowe wyzwanie Uli z bloga Sen Mai.


Prezentuję Wam listę pięciu rzeczy, które zrobię, nim zacznie się wrzesień:








  • Gruntowne porządki - nie robiliśmy ich z Narzeczonym już dłuższy czas, a mieszkanie aż się prosi o dodanie odrobiny lekkości... Teraz jestem sama i z przyjemnością zrobię wszystko po swojemu. Czeka mnie wyrzucenie nienoszonych ubrań, mycie okien, przeorganizowanie przechowywania w kuchni, zagospodarowanie przestrzeni w pokoju na nowo...





  • Zadbam o roślinki - a właściwie powyrzucam to, co z nich zostało po ostatnich długich wyjazdach ze Szczecina... No i będę dalej pielęgnować moją hoję, która na razie wszystko znosi (odpukać! Pojutrze będę w Szczecinie po dwóch tygodniach nieobecności, mam nadzieję, że ona tam żyje i na mnie czeka!)



  • Przygotuję szydełkowe DIY... jak tylko umiem najlepiej!




  • Zaproszę przyjaciół - bo są najlepsi na świecie; bo nikt tak mnie nie pocieszy w moim słomianym wdowieństwie jak oni i cydr; bo jak już wysprzątam mieszkanie, to będę miała motywację :P A poza tym się za nimi po prostu stęskniłam!




  • Obiad każdego dnia - wydawałoby się, że dla takiego łakomczucha jak ja to żaden problem. A jednak. Kiedy jestem sama nie potrafię się zmotywować. O wiele przyjemniej gotuje się dla kogoś, kogo się kocha, niż dla siebie samej... Ale zmobilizuję się :-) Przecież nie mogę przez pół roku żyć na kanapkach!


Jestem ciekawa list, które stworzą pozostałe uczestniczki wyzwania Uli. Trzymam kciuki za realizację wszystkich postanowień!


17 komentarzy:

  1. Powodzenia! Mam nadzieję, że ci się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zaproszę przyjaciół" powinno się znaleźć na liście każdego każdego miesiąca - to oprócz Rodziny najważniejsi ludzie na świecie. A tak na marginesie - śliczny blog. Aż się miło na niego patrzy i po nim buszuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda Ci się wykonać wszystko z listy! Pozdrawiam i powodzenia! Iga z beautyperson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam, że jak jestem sama to motywacja do gotowania słabnie. Ale od czego są wyzwania blogowe Uli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O - Szczecin :) Jak miło spotkać w blogosferze kogoś ze swoich stron :) Trzymam kciuki za realizację założeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, bardzo miło! Niestety za rok moja przygoda ze Szczecinem się skończy. A pokochałam to miasto <3

      Usuń
  6. Zaproszenie przyjaciół powinnam również zaznaczyć u siebie :) szkoda, ze teraz wiele osób w rozjazdach... ale za to jest rodzina! Powodzenia w skreślaniu poszczególnych punktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam problem gotowania dla samej siebie
    czasem po prostu nie mamy ochoty brudzić garnka prawda?
    zobacz jak to jest...powinnyśmy siebie kochać najmocniej na świecie, dbać o nasz organizm, a tymczasem, robimy to dopiero wtedy kiedy ukochana osoba jest obok...
    zapraszam na moją listę
    http://refreshing-mind-of-slonku.blogspot.co.uk/2014/08/wyzwanie-lista-rzeczy-do-zrobienia-do.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbanie o siebie na wzajem jest dużo radośniejsze, to prawda. Ale trzeba się zmobilizować.
      Zajrzę do Ciebie jutro!

      Usuń
  8. Kurczę, naprawdę tu motywująco. Chyba sama ruszę zadek i zaplanuję parę zadań! :P No i ten cydr, o którym wspomniałaś kusi jakoś. Też lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczególnie podoba mi się ostatni punkt..mam to samo! ciężko mi się zmobilizować i przygotować jakiś porządny obiad dla siebie samej, czego rezultatem jest zapychanie się jakimiś przekąskami typu kanapeczka, jogurcik itp piękne jest to zdjęcie z przyjaciółmi, od razu czuje się taką pozytywną moc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne rzeczy wpisałaś - trzymam kciuki za realizację. Takie małe rzeczy cieszą najbardziej - daja spokój i poczucie radości :) Bardz mi się podoba Twój blog - czysto, ładnie, przyjemnie i inspirująco u Ciebie. Podoba mi się energia. Zostaję i fajnie, że tutaj trafiłam (dzięki Ulce :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajną masz tą listę.
    Szydełkowanie...Będę do Ciebie zaglądała częściej.
    ładny, przejrzysty blog. :)

    OdpowiedzUsuń

Nic nie motywuje i nie cieszy mnie tak, jak Twój komentarz <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...