21 sierpnia 2014

Ulubione słowa, a dla Was... SOWA!


Cześć!

Ula dała nam dzisiaj, wydawałoby się, proste zadanie: napisać post z ulubionymi cytatami. Ale czy ja mam ulubione cytaty? Nie mam życiowego motta, które odnalazłam w poruszającej powieści. Są tylko pewne teksty, które uwielbiam. Na przykład teksty piosenek napisane przez Kasię Nosowską. Kocham ich poetyckość, kocham te metafory i porównania.

Jest jednak film, którego cały scenariusz musiałabym tutaj wkleić, żeby pokazać, jak bardzo go uwielbiam. Amelia. Darzę ją miłością największą. Oglądałam chyba siedem razy i coś czuję, że teraz, po kilku latach przerwy, przychodzi czas na ósmy seans. To taki film, do którego lubię czasami wracać. Na tej samej liście jest też Leon Zawodowiec. A jak już pojadę do Paryża, numerem jeden na mojej liście do zwiedzania będzie kawiarnia, w której Amelia pracowała.

Jeden cytat z Amelii siedzi w mojej głowie od lat. Jest piękny.






A skoro już mowa o słowach... może porozmawiamy o SOWACH? A konkretnie o jednej małej sówce (wymiary ok. 7x5,5 cm), którą CHCIAŁABYM KOMUŚ PODAROWAĆ? :>











Kto by chciał sówkę? Prezent od klejmotka na nowy rok szkolny/akademicki? Sówka jest w sam raz do zawieszenia na lampce biurkowej, przy kluczach, plecaku, torebce... gdziekolwiek chcesz :-)


Aby wziąć udział w losowaniu:
  • polub na facebooku stronę KM // klejmotek;
  • wklej zamieszczony niżej baner wraz z linkiem do tego posta w kolumnie bocznej bloga lub (publicznie) na swoim profilu facebookowym;
  • dodaj pod tym postem komentarz z informacją, że bierzesz udział w rozdaniu. Podaj też nazwę profilu, z którego polubiłeś/-aś mnie na facebooku oraz link do miejsca, w którym umieściłeś/-aś baner.


Banerek do pobrania:





Czas na zgłaszanie się mija 31 sierpnia o 23.59 ;-) Zwycięzcę wylosuję najpóźniej 2 września.
Wysyłam do Europy :-)


Buziaki!


10 komentarzy:

  1. Nie wiem jakim cudem jeszcze nie obejrzałam Amelii! Obiecuję sobie, że zrobię to w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, najlepiej w ciszy i samotności! Ale nie zapomnij o kubku herbaty lub gorącej czekolady do seansu :-)

      Usuń
  2. Sówka jest genialna i chętnie bym ją przygarnęła, ale nie wiem czy wystarczy, że już wcześniej dołączyłam do obserwatorów i wstawię na swoim blogu banerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz konto na facebooku, polub tam mój profil. Jeśli nie masz, możemy przystać na obserwowanie :-)

      Usuń
  3. Ja też! Ja też! :D Pierwszy raz w ogóle w coś gram i chyba się pogubiłam... wystarczy publiczne udostępnienie na fb? Bo lubić już lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępnij baner z linkiem na FB albo wstaw baner z linkiem na blogu :-)

      Usuń
    2. jest na fb https://www.facebook.com/ania.czajka2 :)
      na blogu muszę to zrobić w html i zupełnie nie pamiętam, jak to robić :/

      Usuń
  4. Jak mogłabym nie wziąć udziału? ;) Adrianna Fliszewska - https://www.facebook.com/adrianna.fliszewska

    Uwielbiam Amelię :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny cytat z Amelii :) Jeszcze nie oglądałam tego filmu a słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Nic nie motywuje i nie cieszy mnie tak, jak Twój komentarz <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...